kurv

ingen produkter

Hurtig forsendelse til hele Europa!
Afdragsfri periode 14 dage
Kundebedømmelse 9,5/10
Leveringstider 1-3 dage
×
Begivenheder
juvelerers værktøjer
Klimaanlæg og ventilatorer

åbne skruenøgler

adapter ærmer

afgrater

akser

aluminium opbevaringsbokse

andre

ARBO / CS beskyttende hætter

automatiske bordfremførere

bånd

batterier

belysning og lamper

bits og bit sæt

bor, bor sæt og bor kassetter

borehoveder

boremaskiner

centrerpatroner

diamantværktøjer

digitale aflæsningssystemer

distributører og tællecentre

dremel tilbehør

dækhåndtag

fatningssæt, skraldespændere og skruenøgler

filer og filsæt

fræsning og fræsningssæt

hamre

håndsæbe

haner og tryk på sæt

HBM-kabelbindere / bindbånd

HBM-lagersystemer

hjul og hjul

hule rørsæt

hulningsmaskiner

hulsave og hulsæt

hængende motorer

indehavere af hurtig skift

indsæt holdere og spændere

inspektionskameraer / endoskop

kartel enheder

kedelige hoveder

keyway plug-sæt

klamper

klude

knive og saks

knivsæt

koben

kropsbeskyttelse

kølepumper og kølepumpesæt

limklemmer

limpistoler

luppeværktøjer

magnetiske borde og magnetiske blokke

magnetiske værktøjer

målebånd

måleværktøjer

malingsskraber

maskinklemmer og boreklemmer

mejsler, mejlsæt og indsatser

momentnøgler og momentskruetrækkere

multiværktøj

murværktøj

møtrikdelere

nitte nippere og nitter

olie og smøremidler

oliefilternøgler og oliefilternøgle sæt

parallelle sæt

pincet og modelleringskrog

pres-på-fræse-dorner og -frontholdere

pully traktorer og pully traktorsæt

reamers og reamers sets

roterende centre og faste centre

Rustfjerner

rørskærer og rørskærer

sav

savklinger og savklingesæt

sifon pumpe

skilleholdere

skruetrækkere og skruetrækkersæt

skæremåtter

skæreplader og skærepladesæt

slibesten

sortimentskasser

spændebånd og spændebærere

spændeværktøjer

stålbørster

stanseslag / stempel / slag

stik og stikkontakter

surrestropper

surrestropper

svejsehandsker

svejsemagneter

svejsetråd, svejsestænger og elektroder

sæt klipsæt

tang og saks

trådreparationssæt

tryk på hoveder og tappeholdere

udstyr til svejsning og lodning af oxy-brændstof og loddemaskiner

Unbrakonøgler og T-håndtag

understøtter og højdestøtter

v blokke

vises og ambolter

værktøjsindlæg til værktøjsvogne

WD 40

øverste kæber til skruestikken

Hovedmenu registrere logon en dag speciel cirka indkøbskurv forsendelsesomkostninger kundeservice Sende tilbage nye produkter anmeldelser pakkesporing kontakt
 ;

Vilkår og betingelser

Indholdsfortegnelse:

Artikel 1 - Definitioner

Artikel 2 - Entreprenørens identitet

Artikel 3 - Anvendelighed

Artikel 4 - Tilbuddet

Artikel 5 - Aftalen

Artikel 6 - Fortrydelsesret

Artikel 7 - Forpligtelser for forbruger i refleksionsperioden

Artikel 8 - Udøvelse af fortrydelsesretten fra forbrugeren og omkostninger dertil

Artikel 9 - Iværksætterens forpligtelser i tilfælde af tilbagetrækning

Artikel 10 - Udeladelsesret fortrydelsesret

Artikel 11 - Prisen

Artikel 12 - Overholdelse og ekstra garanti

Artikel 13 - Levering og udførelse

Artikel 14 - Varighedstransaktioner: varighed, annullering og forlængelse

Artikel 15 - Betaling

Artikel 16 - Klageprocedure < br />
Artikel 17 - Tvister

Artikel 18 - Yderligere eller forskellige bestemmelser

Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår og betingelser har følgende vilkår følgende betydning:

Yderligere aftale: en aftale, hvorved forbrugeren erhverver produkter, digitalt indhold og / eller tjenester i forbindelse med en fjernkontrakt og disse varer, digitalt indhold og / eller tjenester leveres af iværksætteren eller af en tredjepart på grundlag af en aftale mellem denne tredjepart og iværksætteren;
Refleksionsperiode: den periode, inden for hvilken forbrugeren kan gøre brug af sin fortrydelsesret;
Forbruger: den fysiske person, der ikke handler til formål relateret til sin handel, forretning, håndværk eller professionelle aktivitet;
Dag: kalenderdag;
Digitalt indhold: produceret data og leveret i digital form;
Varighedsaftale: en aftale, der strækker sig til regelmæssig levering af varer, tjenester og / eller digitalt indhold i en bestemt periode;
Holdbar databærer: ethvert værktøj - inklusive e-mail - der gør det muligt for forbrugeren eller iværksætteren at gemme oplysninger, der er rettet til ham personligt på en måde, der muliggør fremtidig konsultation eller brug i en periode, der er rettet mod det formål, som informationen er beregnet til, og at uændret gengivelse af den lagrede gør information mulig ;
Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at annullere fjernkontrakten inden afkølingsperioden;
Iværksætter: den fysiske eller juridiske person, der sælger produkter, (adgang til) digitalt indhold og / eller tilbyder fjerntjenester til forbrugere;
Afstandskontrakt: en aftale indgået mellem iværksætteren og forbrugeren inden for rammerne af et organiseret system for fjernsalg af produkter, digitalt indhold og / eller tjenester, hvorved op til og med afslutningen af Aftalen, brugen sker udelukkende eller delvist af en eller flere teknikker til fjernkommunikation;
Modelformular til r tilbagetrækning: den europæiske tilbagetrækningsformular, der er inkluderet i tillæg I til disse vilkår og betingelser. Appendiks I behøver ikke gøres tilgængeligt, hvis forbrugeren ikke har fortrydelsesret med hensyn til hans ordre;
Teknologi til fjernkommunikation: midler, der kan bruges til at indgå en aftale uden forbruger og iværksætter samtidigt at komme ind i samme rum skal være kommet sammen.

Artikel 2 - Iværksætterens identitet

De Goudse Gereedschaphandel

Ambachtweg 19, 2841 MA, Moordrecht

Telefonnummer: 0182-787368

E-mail-adresse: support@toolsidee.nl

Handelskammerets nummer : 71750428

Momsidentifikationsnummer: NL858834509B01

Hvis iværksætterens aktivitet er underlagt et relevant licenssystem:

detaljer om tilsynsmyndigheden.

Hvis iværksætteren udøver et reguleret erhverv:

- den faglige forening eller organisation, som han er tilknyttet;

- erhvervstitlen, stedet i EU eller Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, hvor den tildeles;

- en henvisning til de professionelle regler, der gælder i Holland, og instruktioner om, hvor og hvordan disse faglige regler kan fås .

Artikel 3 - Anvendelighed

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra iværksætteren og for enhver fjernkontrakt indgået mellem iværksætteren og forbrugeren.
Inden fjernsalgskontrakten indgås, vil teksten til disse generelle vilkår og betingelser blive gjort tilgængelig for forbrugeren. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, angiver iværksætteren inden fjernkontrakten indgås, hvordan de generelle vilkår og betingelser kan ses hos iværksætteren, og at de vil koste så hurtigt som muligt på anmodning fra forbrugeren. eloos.
Hvis fjernkontrakten indgås elektronisk i afvigelse fra det foregående afsnit, og inden fjernkontrakten indgås, kan teksten til disse generelle vilkår og betingelser gøres tilgængelig for forbrugeren elektronisk på en sådan måde, at det kan let opbevares af forbrugeren på en holdbar databærer. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, inden fjernkontrakten indgås, vil det blive angivet, hvor de generelle vilkår og betingelser kan inspiceres elektronisk, og at de vil blive sendt gratis elektronisk eller på anden måde efter anmodning fra forbrugeren. I tilfælde af at specifikke produkt- eller servicevilkår gælder ud over disse generelle vilkår og betingelser, finder andet og tredje afsnit tilsvarende anvendelse, og i tilfælde af modstridende forhold kan forbrugeren altid påberåbe sig den gældende bestemmelse, der gælder for ham / hende . mest gunstige.

Artikel 4 - Tilbuddet

Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt betingelser, vil dette være angives eksplicit i tilbuddet.
Tilbuddet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af produkterne, det digitale indhold og / eller de tilbudte tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til, at forbrugeren kan foretage en korrekt vurdering af tilbuddet. Hvis iværksætteren bruger billeder, er disse en ægte repræsentation af de tilbudte produkter, tjenester og / eller digitalt indhold. Åbenbare fejl eller fejl i tilbuddet binder ikke iværksætteren.
Hvert tilbud indeholder sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er knyttet til at acceptere tilbuddet.

Artikel 5 - Aftalen

Aftalen indgås med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 i det øjeblik, forbrugeren accepterer tilbuddet og opfylder de tilsvarende betingelser.
Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, vil iværksætteren straks bekræfte modtagelsen af ​​accept af tilbuddet elektronisk. Så længe modtagelsen af ​​denne accept ikke er bekræftet af iværksætteren, kan forbrugeren opløse aftalen.
Hvis aftalen indgås elektronisk, vil iværksætteren træffe passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre elektronisk overførsel af data og sikre han et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, vil iværksætteren træffe passende sikkerhedsforanstaltninger.
Iværksætteren kan - inden for juridiske rammer - informere sig selv om forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser samt alle de fakta og faktorer, der er vigtige for en ansvarlig indgåelse af fjernkontrakten. Hvis iværksætteren på baggrund af denne undersøgelse har gode grunde til ikke at indgå aftalen, er han berettiget til at afvise en ordre eller anmodning eller at vedlægge særlige betingelser for implementeringen.
Iværksætteren vil produkt, service eller digitalt indhold til forbrugeren følgende oplysninger, skriftligt eller på en sådan måde, at det kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på et holdbart medium:
besøgsadressen for den forretningssted, hvor den forbruger, hvor forbrugeren kan gå med klager;
betingelserne og måden hvorpå forbrugeren kan gøre brug af fortrydelsesretten eller en klar erklæring om udelukkelse af fortrydelsesretten;
oplysninger om garantier og eksisterende eftersalgsservice;
prisen inklusive alle afgifter på produktet, tjenesten eller det digitale indhold; i det omfang det er relevant, leveringsomkostningerne og metoden til betaling, levering eller implementering af fjernkontrakten;
kravene til opsigelse af kontrakten, hvis kontrakten har en varighed på mere end et år eller er ubestemt;
hvis forbrugeren har ret til tilbagetrækning, modelformularen for tilbagetrækning.
I tilfælde af en udvidet transaktion gælder bestemmelsen i det foregående afsnit kun for den første levering.

Artikel 6 - Fortrydelsesret

For produkter:

Forbrugeren kan opløse en aftale om køb af et produkt uden at begrunde en afkølingsperiode på mindst 14 dage. Iværksætteren kan spørge forbrugeren om årsagen til tilbagetrækningen, men ikke forpligte ham til at angive sin (e) årsag (er). Refleksionsperioden, der er nævnt i stk. 1, starter dagen efter, at forbrugeren eller en tredjepart udpeget af forbrugeren på forhånd, som ikke er transportøren, har modtaget produktet, eller:
hvis forbrugeren har bestilt flere produkter i samme rækkefølge: den dag, hvor forbrugeren eller en tredjepart udpeget af ham, har modtaget det sidste produkt. Iværksætteren kan, forudsat at han klart har informeret forbrugeren om dette inden bestillingsprocessen, afvise en ordre på flere produkter med forskellige leveringstider.
hvis levering af et produkt består af forskellige forsendelser eller dele: dagen på som forbrugeren eller en af ​​ham udpeget tredjepart har modtaget den sidste forsendelse eller den sidste del;

i tilfælde af aftaler om regelmæssig levering af produkter i en bestemt periode: den dag, hvor forbrugeren eller en af ​​tredjemand udpeget til ham har modtaget det første produkt.

For tjenester og digitalt indhold, der ikke leveres på et håndgribeligt medium:

Forbrugeren kan indgå en serviceaftale og en leveringsaftale om digitalt indhold, der ikke leveres på et håndgribeligt medium i mindst 14 dage uden at give nogen grund. Iværksætteren kan bede forbrugeren om årsagen til tilbagetrækningen, men ikke forpligte ham til at oplyse sin (e) årsag (er).
Refleksionsperioden, der er nævnt i stk. 3, starter dagen efter indgåelsen af ​​aftalen.

Forlænget refleksionsperiode for produkter, tjenester og digitalt indhold, der ikke leveres på et håndgribeligt medium i tilfælde af manglende oplysning om fortrydelsesretten:

Hvis iværksætteren giver forbruger med de lovligt krævede oplysninger om fortrydelsesretten eller ikke har leveret modelformularen til tilbagetrækning, udløber refleksionsperioden tolv måneder efter afslutningen af ​​den oprindelige refleksionsperiode bestemt i overensstemmelse med de foregående afsnit i denne artikel.
Hvis iværksætteren har de oplysninger, der er nævnt i det foregående afsnit til forbrugeren, leveret inden for tolv måneder efter startdatoen for den oprindelige refleksionsperiode, udløber refleksionsperioden 14 dage efter den dag, hvor forbrugeren modtog disse oplysninger.

Artikel 7 - Forbrugerens forpligtelser i refleksionsperioden

I refleksionsperioden vil forbrugeren håndtere produktet og emballagen med omhu. Han udpakker eller bruger kun produktet i det omfang, det er nødvendigt for at bestemme produktets art, egenskaber og funktion. Udgangspunktet her er, at forbrugeren kun må håndtere og inspicere produktet, som han ville have lov til at gøre i en butik.
Forbrugeren er kun ansvarlig for afskrivningen af ​​produktet, der er resultatet af en måde at håndtere på det produkt, der går ud over det, der er tilladt i afsnit 1.
Forbrugeren er ikke ansvarlig for afskrivning af produktet, hvis iværksætteren ikke har givet ham alle lovligt krævede oplysninger om fortrydelsesretten før eller ved afslutningen af aftalen.

Artikel 8 - Udøvelse af forbrugerens fortrydelsesret og omkostninger hertil

Hvis forbrugeren gør brug af sin ret til tilbagetrækning, skal han rapportere dette inden refleksionsperioden ved hjælp af modelformularen til tilbagetrækning eller på en anden utvetydig måde til iværksætteren.
Så hurtigt som muligt, men inden for 14 dage fra dagen efter den i stk. 1, c brug produktet tilbage eller aflever det til (en autoriseret repræsentant for) iværksætteren. Dette er ikke nødvendigt, hvis iværksætteren selv har tilbudt at indsamle produktet. Forbrugeren har under alle omstændigheder overholdt returperioden, hvis han returnerer produktet inden refleksionsperioden er udløbet.
Forbrugeren returnerer produktet med alt leveret tilbehør, hvis det er rimeligt muligt i dets oprindelige tilstand og emballage og i overensstemmelse med med iværksætteren forudsat rimelige og klare instruktioner.
Risikoen og bevisbyrden for korrekt og rettidig udøvelse af fortrydelsesretten ligger hos forbrugeren.
Forbrugeren bærer de direkte omkostninger ved returnering af produkt. Hvis iværksætteren ikke har erklæret, at forbrugeren skal bære disse omkostninger, eller hvis iværksætteren indikerer, at han selv vil bære omkostningerne, behøver forbrugeren ikke at bære omkostningerne ved returnering af varen.
Hvis forbrugeren trækker sig tilbage efter at have haft først udtrykkeligt anmodet om, at leveringen af ​​tjenesten eller levering af gas, vand eller elektricitet, der ikke er klar til salg i et begrænset volumen eller en bestemt mængde, begynder i refleksionsperioden, skylder forbrugeren iværksætteren et beløb, der er proportionalt med den del af den forpligtelse, som iværksætteren har opfyldt t tidspunktet for tilbagetrækning sammenlignet med den fulde opfyldelse af forpligtelsen.
Forbrugeren afholder ikke omkostninger til udførelse af tjenester eller levering af vand, gas eller elektricitet, som ikke er klar til salg i en begrænset volumen eller mængde eller til at levere fjernvarme, hvis:
iværksætteren ikke har givet forbrugeren de lovligt krævede oplysninger om fortrydelsesretten, refusionsomkostningen i tilfælde af tilbagetrækning eller modelformularen til fortrydelse eller;
forbrugeren ikke udtrykkeligt har anmodet om at påbegynde udførelsen af ​​tjenesten eller levering af gas, vand, elektricitet eller fjernvarme i refleksionsperioden.
Forbrugeren afholder ingen omkostninger for fuld eller delvis levering af digitalt indhold, der ikke leveres på et håndgribeligt medium, hvis:
inden levering, han ikke udtrykkeligt har givet sit samtykke til at begynde opfyldelsen af ​​aftalen v inden afslutningen af ​​refleksionsperioden;
han har ikke erkendt, at han har mistet sin fortrydelsesret, da han gav sit samtykke; eller
iværksætteren har forsømt at bekræfte denne erklæring fra forbrugeren.
Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, opløses alle yderligere aftaler ved lov.

< stærk> Artikel 9 - Iværksætterens forpligtelser i tilfælde af tilbagetrækning

Hvis iværksætteren gør meddelelsen om tilbagetrækning fra forbrugeren elektronisk mulig, sender han straks en bekræftelse på modtagelsen efter modtagelse af denne meddelelse.
Iværksætteren refunderer alle betalinger foretaget af forbrugeren, inklusive leveringsomkostninger, som iværksætteren opkræver for det returnerede produkt, uden forsinkelse, men inden for 14 dage efter den dag, hvor forbrugeren underretter ham om tilbagetrækningen. Medmindre iværksætteren tilbyder at indsamle produktet selv, kan han vente med at betale tilbage, indtil han har modtaget produktet, eller indtil forbrugeren viser, at han har returneret produktet, alt efter hvad der er tidligere.
Iværksætteren bruger det til refusion. den samme betalingsmetode, som forbrugeren brugte, medmindre forbrugeren accepterer en anden metode. Tilskuddet er gratis for forbrugeren.
Hvis forbrugeren har valgt en dyrere leveringsmetode end den billigste standardlevering, behøver iværksætteren ikke at godtgøre meromkostningerne for den dyrere metode.

Artikel 10 - Udelukkelse af fortrydelsesretten

Iværksætteren kan udelukke følgende produkter og tjenester fra fortrydelsesretten, men kun hvis iværksætteren klart angiver dette i tilbuddet, i det mindste i tide til indgåelse af aftalen, angivet:

Produkter eller tjenester, hvis pris er afhængig af udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har indflydelse på, og som kan forekomme inden fortrydelsesfristen;
Aftaler, der lukkes under en offentlig auktion. Ved en offentlig auktion forstås en salgsmetode, hvor produkter, digitalt indhold og / eller tjenester tilbydes af iværksætteren til den forbruger, der er personligt til stede, eller som får mulighed for personligt at være til stede på auktionen under ledelse af en auktionær, og hvor den vellykkede byder er forpligtet til at købe produkterne, digitalt indhold og / eller tjenester;
Serviceaftaler efter fuld udførelse af tjenesten, men kun hvis:
præstationen er begyndt med udtrykkeligt forudgående samtykke fra forbrugeren og
forbrugeren har erklæret, at han vil miste sin fortrydelsesret, så snart iværksætteren har gennemført aftalen fuldt ud;
Pakkerejser som omhandlet i artikel 7: 500 BW og passagertransportaftaler;
Serviceaftaler til levering af indkvartering, hvis der er fastsat en bestemt dato eller periode for udførelse i aftalen og andet end til boligformål, godstransport, biludlejning og catering;
Aftaler vedrørende fritidsaktiviteter, hvis der er fastsat en bestemt dato eller periode for udførelse i aftalen
Produkter fremstillet i henhold til forbrugerens specifikationer, som ikke er præfabrikerede, og som er fremstillet på baggrund af et individuelt valg eller en beslutning fra forbrugeren, eller som er klart beregnet til en bestemt person;
Produkter, der hurtigt ødelægges eller har en begrænset holdbarhed;
Forseglede produkter solgt til rødt sundhedsbeskyttelses- eller hygiejneprodukter er ikke egnede til returnering, og hvor forseglingen er brudt efter levering;
Produkter, der er uigenkaldeligt blandet med andre produkter efter levering på grund af deres art;
Alkoholiske drikke n hvoraf prisen blev aftalt ved aftalens indgåelse, men hvis levering kun kan finde sted efter 30 dage, og hvis faktiske værdi afhænger af udsving på markedet, som iværksætteren ikke har nogen indflydelse på; /> Forseglet lyd, videooptagelser og computersoftware, hvis forsegling er brudt efter levering;
Aviser, magasiner eller magasiner med undtagelse af abonnement på disse;
Levering af andet digitalt indhold end på et håndgribeligt medium, men kun hvis:
forestillingen er startet med udtrykkeligt forudgående samtykke fra forbrugeren; og
forbrugeren har erklæret, at han derved mister sin fortrydelsesret.

Artikel 11 - Prisen

I den angivne periode i tilbuddets gyldighedsperiode forhøjes priserne på de tilbudte produkter og / eller tjenester ikke med undtagelse af prisændringer som følge af ændringer i momssatser.
I modsætning til det foregående afsnit kan iværksætteren bruge produkter eller tjenester, hvis priser er udsat for udsving, det finansielle marked, og som iværksætteren ikke har indflydelse på, og som tilbyder variable priser. Dette link til udsving og det faktum, at angivne priser er målpriser, er angivet i tilbuddet.
Prisstigninger inden for 3 måneder efter indgåelse af aftalen er kun tilladt, hvis de er et resultat af juridiske regler eller bestemmelser. < Br /> Prisstigninger fra 3 måneder efter indgåelse af aftalen er kun tilladt, hvis iværksætteren har fastsat dette og:

a. de er resultatet af lovbestemte forskrifter eller bestemmelser; eller

b. forbrugeren har bemyndigelse til at annullere aftalen den dag, hvor prisstigningen træder i kraft.

Priserne i tilbudet af produkter eller tjenester inkluderer moms.

< stærk> Artikel 12 - Overholdelse af aftalen og ekstra garanti

Iværksætteren garanterer, at produkterne og / eller tjenesterne overholder aftalen, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, og de rimelige krav pålidelighed og / eller anvendelighed og de lovbestemte bestemmelser og / eller statslige regler, der eksisterede på datoen for indgåelsen af ​​aftalen. Hvis det er aftalt, garanterer iværksætteren også, at produktet er egnet til anden end normal brug.
En ekstra garanti fra iværksætteren, hans leverandør, producent eller importør begrænser aldrig de juridiske rettigheder og krav, som forbrugeren har på stedet af aftalen kan hævdes over for iværksætteren, hvis iværksætteren ikke har opfyldt sin del af aftalen.
En supplerende garanti forstås som enhver forpligtelse for iværksætteren, dens leverandør, importør eller producent, hvori den er leveret til forbrugeren. giver visse rettigheder eller krav, der går ud over, hvad det er juridisk forpligtet til at gøre, hvis han ikke har opfyldt sin del af aftalen.

Artikel 13 - Levering og præstation

Iværksætteren tager størst mulig omhu, når han modtager og udfører ordrer. for produkter og ved vurdering af ansøgninger om levering af tjenester.
Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har meddelt iværksætteren.
Under behørig overholdelse af hvad der er angivet i artikel 4 i disse generelle vilkår og betingelser. angivet, vil iværksætteren udføre accepterede ordrer med den rette hastighed, men senest 30 dage, medmindre der er aftalt en anden leveringsperiode. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en ordre ikke eller kun delvist kan udføres, får forbrugeren besked herom senest 30 dage efter bestillingen. I så fald har forbrugeren ret til at opløse aftalen uden omkostninger og ret til mulig kompensation.
Efter opløsning i overensstemmelse med forrige afsnit vil entreprenøren straks tilbagebetale det beløb, som forbrugeren har betalt.
Risikoen for skader og / eller tab af produkter påhviler iværksætteren indtil leveringstidspunktet til forbrugeren eller en på forhånd udpeget repræsentant og meddelt til iværksætteren, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Et produkt sendes til den adresse, der er specificeret af kunden ved bestilling. Hvis en vare ikke kan leveres, fordi pakken nægtes, eller de angivne adresseoplysninger er forkerte, returneres produktet til Toolsidee i Waddinxveen.
Hvis en kunde stadig ønsker at modtage produktet, skal kunden returnere forsendelsesomkostninger betale, og vi sender produktet igen.


Artikel 14 - Varighedstransaktioner: varighed, annullering og forlængelse

Annullering:

Forbrugeren kan opsige en aftale, der er indgået på ubestemt tid, og som strækker sig til regelmæssig levering af produkter (inklusive elektricitet) eller tjenester, når som helst under overholdelse af de aftalte annulleringsregler og en meddelelse periode på højst en måned.
Forbrugeren kan opsige en aftale, der er indgået i en bestemt periode, og som strækker sig til regelmæssig levering af produkter (inklusive elektricitet) eller tjenester, når som helst inden udgangen af den angivne periode med overholdelse af de aftalte annulleringsregler og en opsigelsesperiode på højst en måned.
Forbrugeren kan annullere de aftaler, der er nævnt i de foregående afsnit:

- kl. når som helst og ikke begrænset til aflysning den på et bestemt tidspunkt eller i en bestemt periode;

- i det mindste annullere på samme måde som de indgik af ham;

- altid annullere med samme opsigelsesperiode som iværksætteren har for sig selv fastsat.

Udvidelse:

En aftale, der er indgået i en bestemt periode, og som strækker sig til den almindelige levering af produkter (inklusive elektricitet) eller tjenester må ikke stiltiende forlænges eller fornyes i en bestemt periode. forlænges med en fast periode på højst tre måneder, hvis forbrugeren kan annullere denne udvidede aftale inden udgangen af ​​forlængelsen med en opsigelsesperiode på højst en måned.
En aftale, der er indgået for en bestemt periode. som strækker sig til den regelmæssige levering af produkter eller tjenester, kan kun stiltiende fornyes på ubestemt tid, hvis forbrugeren når som helst kan annullere med en opsigelsesperiode på højst en måned. Opsigelsesperioden er maksimalt tre måneder, hvis aftalen udvides til den almindelige, men mindre end en gang om måneden, levering af daglige, nyheds- og ugentlige aviser og magasiner.
En aftale med en begrænset varighed af regelmæssig levering til introduktion. dag-, nyheds- og ugeaviser og magasiner (prøve- eller introduktionsabonnement) fortsættes ikke stiltiende og slutter automatisk ved afslutningen af ​​prøveperioden eller introduktionsperioden.

Varighed:

Hvis en aftale har en varighed på mere end et år, kan forbrugeren opsige aftalen når som helst efter et år med en opsigelsesperiode på højst en måned, medmindre rimelighed og retfærdighed modsætter sig opsigelse inden afslutningen af ​​den aftalte periode.

Artikel 15 - Betaling

Medmindre andet er angivet i aftalen eller yderligere betingelser, beløbet skyldes forbrugeren og skal betales inden for 14 dage efter starten på afkølingsperioden eller i mangel af en afkølingsperiode inden for 14 dage efter indgåelsen af ​​aftalen. I tilfælde af en aftale om at levere en service starter denne periode dagen efter, at forbrugeren har modtaget bekræftelsen af ​​aftalen.
Ved salg af produkter til forbrugere er forbrugeren muligvis aldrig forpligtet i generelle vilkår og betingelser. op til et forskud på mere end 50%. Når der er fastsat forudbetaling, kan forbrugeren ikke påberåbe sig nogen rettigheder til udførelsen af ​​ordren eller tjenesten (e), før den fastsatte forudbetaling er foretaget.
Forbrugeren har pligt til straks at rette unøjagtigheder i de angivne eller angivne betalingsoplysninger . at rapportere til iværksætteren.
Hvis forbrugeren ikke opfylder sin betalingsforpligtelse (r) til tiden, efter at han er blevet underrettet af iværksætteren om forsinket betaling, og iværksætteren har givet forbrugeren en periode på 14 dage For stadig at opfylde sine betalingsforpligtelser, efter manglende betaling inden for denne 14-dages periode, forfalder den lovbestemte rente på det skyldige beløb, og iværksætteren er berettiget til at opkræve de udenretslige opkrævningsomkostninger, han har haft. Disse opkrævningsomkostninger udgør maksimalt: 15% af udestående beløb op til € 2.500; 10% over de næste € 2.500 og 5% over de næste € 5.000 med et minimum på € 40. Iværksætteren kan afvige fra de angivne beløb og procentsatser til fordel for forbrugeren.

Artikel 16 - Klageprocedure

Iværksætteren har en tilstrækkeligt afsløret klap procedure og behandler klagen i overensstemmelse med denne klageprocedure.
Klager over gennemførelsen af ​​aftalen skal indgives til iværksætteren fuldt og klart beskrevet inden for en rimelig tid efter, at forbrugeren har opdaget manglerne.
klager besvares inden for en periode på 14 dage fra modtagelsesdatoen. Hvis en klage kræver en forventet længere behandlingstid, svarer iværksætteren inden for 14 dage med en bekræftelse på modtagelsen og en angivelse af, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.
Forbrugeren skal under alle omstændigheder betjene iværksætteren For at tillade 4 uger til at løse klagen efter fælles overenskomst. Efter denne periode opstår der en tvist, der er underlagt tvistbilæggelsen.

Artikel 17 - Tvister

Om aftaler mellem iværksætteren og forbrugeren til som disse generelle vilkår og betingelser kun gælder for hollandsk lov.

Artikel 18 - Yderligere eller afvigende bestemmelser

Yderligere eller afvigende fra disse generelle vilkår og betingelser kan ikke være til skade for forbrugeren og skal registreres skriftligt eller på en sådan måde, at de kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på et holdbart medium.